söndag 6 maj 2012

Skarsgård

Kul att ni hittade hit!

Idag så har vart en nice dag, vaknade och hjälpte mamma in med en lampa i bilen som hon skulle ta med sig till Blekinge. Hon skulle åka och hälsa på farmor, jag hade planer med Jenny så jag följde inte med. Hade vart kul att se hur hon har det men jag hoppas jag får en chans någon annan gång. 

Iallafall, vaknade nio, och när mamma åkt vid tio så la jag mig i soffan och kollade på Revenge. Hade hostat hela natten och inte sovit så mycket, så jag var trött men höll mig ändå vaken under avsnitten. Fiffi följde med mamma så hade ingen hund att gå ut med men jag tog en promenad i solen ändå och satt efter det en stund på trappan. Sedan kollade jag på Revenge igen. Bra serie.

Duschade och fixade till mig lite i väntan på att Jenny skulle komma någongång efter 6, men hennes pappa hade tagit sig längre tid med maten och vi kom inte iväg till stan förens vid 8 ;P Åkte till torpa, och gick en bit där ifrån bara runt och pratade. Tillslut bestämde vi oss för att sätta  oss på Adelante och ta en fika. Så det gjorde vi, pratade om allt möjligt och hade det supermysigt. Men det blev kallt så vi drog till hemmakväll, hyrde tre filmer och jag köpte godis. 
Det blev Skarsgård-tema i form av Straw Dogs (Alexander Skarsgård) och Simon och ekarna (Bill Skarsgård) och sen en film till mig som jag ska kolla på imorgon. En anime som heter Lånaren Arrietty. Simon och ekarna hade jag redan sett men Jenny ville se den så det gjorde vi. Började dock med Straw Dogs som var en bra film, men sjuk. Simon och ekarna är bra, och imorgon får vi se vad lillaa Arrietty har att bjuda på. Älskar Anime-filmer.

Well, Jenny gick nyss hem, så nu ska jag hosta ikapp med dom sista minutrarna i ett Revenge avsnitt jag kollade på innan Jenny kom, sen ska jag sova. 


Bjuder på en bild på mig från idag. 

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar