måndag 7 maj 2012

20120507

Idag har jag varit och kört på körskolan.
Fick parkera genom att backa. Gick la sådär, jag är för stressad av mig. Och varken jag eller min lärare vet hur vi ska göra för att lugna ner mig.. Annars är jag supernöjd med den körskolan jag har och börjar vänja mig mer vid bilen nu. Det är skönt för innan har jag tyckt att den är jobbig. MEN vad ska jag göra för att inte stressa mig igenom saker? Nästa lektion är på onsdag nu.

Iallafall. Sedan så mötte jag Hanna och följde med henne på intervju, sedan gick vi på stan och åt på Liban Deli. Nice. Efter det åkte jag hem, jag och Daniel drog upp ett staket från trädgården pga en grannfejd som vi är i mitten av... Suck... Men nu får han fixa resten själv, hoppas du är nöjd gubbe... kollade sedan på lånaren Arrietty med honom sedan, sjukt söt film. Somnade jag på soffan.. Åt mat, och nu slappar jag och mamma i soffan.

Hörs imorgon


Bara för att lägga upp någon bild får det bli en som jag tog när jag badade igår ^^

Ciao!

1 kommentar:

  1. Andas lillan! :)
    Har du provat att sjunga medans du kör? Eller prata för dig själv, alltså säga högt vad du gör. :D

    Tror det kan funka, så där i början bara! :)

    SvaraRadera