söndag 6 maj 2012

20120506

Söndag idag. 

Förbereder mig lite inför körlektion imorgon. Har beställt tre stycken denna veckan och varje lektion börjar klockan Halv 8. En utmaning för mig i rusningstrafiken men det är väl bra, måste ju lära mig liksom. Har städat våran lilla damm idag, sjukt äckligt men nu är den fin. Kollat på Revenge och slappat i solen är vad jag har gjort med, sjukt gött att sitta på trappan till trädgården och bara lyssna på musik och njuta av värmen.

Skypade med Helena och Max också, det var mysigt. Pratade om massa. Max är så stor nu! Saknar er.

Hittade en fin klänning på Nelly som jag har köpt nu plus en bandlös bh. Kommer vara fin att ha i sommar och jag älskar ryggen. Kommer att älska den tror jag, :) Rosa är den, såhär ser den ut:


 



Har nyss käkat, och snart ska jag ta mig ett bad innan jag faktiskt tänkte plugga lite teori. För nu jävlar ska jag snart ta det där körtkortet. Är trött på att vara så slapp som jag är. Kanske hörs sen :)

Ciao!

1 kommentar: