lördag 19 maj 2012

Cruella De Vil

Oså tog man ett litet break innan man skrev igen.

Jag vet inte varför jag inte skriver. Glömmer bort!

Jag är ett sånt vhs-freak. Jag ska ha alla Disney-filmer i vhs-format tycker jag. Ja jag är ett disneyfreak och kommer alltid vara, i like it that way haha. Saknar att ha Bambi, Lilla sjöungfrun, Ringaren i notre dame, Tarzan, Lejonkungen, Svanprinsessan, Aladdin, Pocahontas och Herkules hemma. hehehe.. kollae blocket, det finns ju billigt, men det kommer bli dyrt i längden haha :(

Aja, idag så löste jag meloikrysset med mamma. Det är kul när man kan mycket vilket jag kunde idag.

Ah, kort inlägg. Inte hänt så mycket idag än, mamma och jag sa vi skulle kolla på Pongo och de 101 dalmatinerna idag eller Aladdin för vi hörde om båda på radion och blev sugna. Eftersom Aladdin är bort så blir det 101 dalmatinerna, men den är ju mysig. Mysigt att både jag och mamma är på sånt humör idag ^^

Aight see you later Alligator.

Ciao!

3 kommentarer:

  1. Alltså gumman... VHS? Du är så rar. Ladda ner filmerna istället! <3

    Kul att ni ska se på "Pongo och de 100 Dalmatinerna". Eller "De 101 Dalmatinerna". Gillar hur de har räknat fel där...

    SvaraRadera
  2. Oså tog man ett litet break innan man skrev igen.

    SvaraRadera