tisdag 8 maj 2012

20120508

Jag är hopplös ibland. 
Glömde ställa alarmklockan så jag skulle gå upp halv 9, hade tid hos tandläkaren 10 men jag försov mig.. Vaknade av min dröm klockn 20 i 10 och hoppade upp ur sängen sprang till bussen och var på plats 10 över. Idag var min tandläkare inte sen som hon brukar, men hon mötte mig i hallen för att ropa upp mig andra gången. Iallafall var där, bytte båge på tandställningen och hon sa att det såg jättefint ut. Goodie! Efter det drog jag hem, gick ut med fiffi  en svänge, packade träningskläder och drog till Friskis med Hanna. Så tränade vi en timme.

Efter det drog vi till a6 båda i uppdrag om att hitta skor. And we did, magic shoes, som passar både mig och Hanna. Vi har svårt att hitta skor, hon för att hon har för små fötter och jag pågrund av mina halgusvalgus knölar.. MEN vi hittade ett par fina skor på skopunkten, eller hon hittade två par och jag ettt par. Dessa:


                            Skor 349:-

Gick även till Hm och köpte lite kläder. 




 Byxor 299:-                                     Och              Linne. (köpte ett till i svart) 49.50:-

Även ett par solglasögon inköptes för 59 spänn.

Hela outfiten :)



Mycket nöjd. Mysig dag idag. Nu ska jag kolla på Vampire Diaries sen ska jag plugga teori.


Ciao!

1 kommentar:

  1. Hallux Valgus! :) Jag har starka funderingar på att be att få hjälp att ta bort mina... hmm får se om jag orkar gå till en doktor i Jönköping kanske.

    Snygg du är!! Och duktig du är som kom typ i tid fast du försov dig! :)

    SvaraRadera